Latest Movie :

Sadece Tükce Dublaj

Filmlerin Tek Adresi

[Filim] Düşüş - The Fall 2006 - 720p



Özet  &  Detaylar
Filme bayağı bir emek verilmiş kamera çekimleri manzaralar, mekanlar renkler tam bir efektsiz görsel şölendi. Film müziğide harikaydı gerçekten çok beğendim . Catinca uncaru bu filme çok iyi yakışmış dikkat edin yakışmış diyorum çünkü çocuk oynamamış kendisi olmuş bence. Evet bunlar artılarıydı . Ama maalesefki bu artıların yanında eksilerde çok . Hikayenin uydurma bir masal olduğunu ve sürekli doğaçlama yaparak masalın devam ettiğini bildiğinizden dolayı masal da filmde çok sıkıcı ilerliyor ve hiç bir heycan gerilim veya merak uyandırmıyor örneğin ben masalın sonunu hiç ama hiç merak etmedim ve artık bitsin diye böbürlendim . Bu film herkeze hitap eden bir film olmamış o nedenlede bir başyapıt olmaktan oldukca uzak .Değişik bir film o nedenle çok beğenenleride hiç beğenmeyenleride yadırgamıyorum .Film bittiğinde iykide izlemişim diyemedim ve birdahada izlemem ama izlemeyenler sıkılmayacaklarını düşünüyorlarsa ve benim gibi yukarda yazdığım artılarıyla yetinebileceklerini düşünüyorlarsa izlesinler.

Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Siteye Yeni Filmleri - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger