Latest Movie :

Sadece Tükce Dublaj

Filmlerin Tek Adresi

[Filim] Benim Adım Khan - My Name is Khan 2010 - 720p



Özet  &  Detaylar
Dünyayı sarsan 11 Eylül saldırılarında Amerika'da yaşayan Müslüman halkın yaşadığı zorlukları Asperger sendromu (sosyal bozukluklara sebebiyet veren bir otizm çeşidi) hastası olan Khan üzerinden anlatan bu filmde dramın dibine vurup romantik anlar yaşayacaksınız diyebilirim. Filmin konusu şu şekildedir. Filmde engelli olan Khan kardeşinin yanına Amerika'ya gider ve orada bir kuaför kıza aşık olur. Daha sonda kız ile evlenen Khan'ın bir erkek çocuğu olur. Belli bir zaman sonra okula başlayan çocuğu okulda arkadaşları tarafından dışlanmaktadır. Bunun sebebi ise 11 Eylül saldırısı dolayısı ile Müslüman ailelerin toplum tarafından Terörist olarak görülmesidir. Bir gün okulda bir kaç çocuğun saldırısına uğrayan Khan'ın oğlu hayatını kaybeder. Bunun üzerine Khan kendisine ve karısına bir söz verir. Bu söz Amerika başkanı ile görüşmeden asla eve geri dönmeyecektir. Başkana söylemek istediği söz ise çok anlamlıdır. "Benim adım Khan ve ben terörist değilim." İşte bu yolculukta Khan'ın başından geçen olayları konu alan bu filmi sitemizde siz ziyaretçilerimize sunuyoruz. Film izle ekibi iyi seyirler diler.

Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Siteye Yeni Filmleri - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger